dimecres, 12 de febrer del 2014

Cupcakes Gotetes de sucre

Aquí uns cupcakes, ni mes ni menys que 72,, si vaig fer 72 per la 163a fira de la candelera..

Cupcakes Gotetes de sucre

Havien de ser part del conjunt de la taula que tenia pensada. i aquesta idea era el que encaixava bé.

Cupcakes Gotetes de sucre

Els colors va ser triats expressament com es pot observar.

Cupcakes Gotetes de sucre

Els cupcakes eren de xocolata i la decoració de merengue, simple però molt elegant o al menys així ho crec. Que maques van quedar!

Cupcakes Gotetes de sucre stand

I així quedaven en la presentació, amb el seu estand.

Cupcakes Gotetes de sucre stand

La gent es pensava que eren de mentida, molta gent em va preguntar si eren de plàstic, així com el seus company de taula, els pastissos.

Cupcakes Gotetes de sucre stand taula

I a part de maques, com creieu que estaven? doncs realment estan boníssimes. Aquesta recepta es especial., queden molt tendres.

Jo vaig quedar enamorada d’aquest cupcakes i em van fer sentir orgullosa de mi mateixa..

Bé per les cupcakes de Gotetes de sucre..

Fins aquí aquesta entrada.

Fins aviat!

Cap comentari :

Comenta l'article: