dimecres, 5 de febrer del 2014

Exposant a la Fira de la Candelera 163a

Doncs si, aquest cap de setmana passat he estat a la fira de la Candelera que es celebra a Molins, una fira comercial i agrícola molt important, en la seva 163a edició i era una molt bona ocasió per promocionar aquest nou projecte, així que, allà estava jo o mes aviat, les meves gotetes de sucre. i l’accés preferent del local, si, el que fins ara ha sigut part de l’empresa familiar i que gràcies a ell ha sigut possible aquesta experiència.

Vaig al assumpte. Muntar una estada a una fira, una fira com aquesta no es qualsevol cosa i vaig tenir molta feina.

Comencem per el cartell, força imponent, va quedar molt bé, to sigui dit.

Cartell taula fira Candelera 163a

I clar, havia de presentar la meva matèria prima, així que vaig preparar una taula dolça molt especial.

Segon dia de fira, un sol esplèndid, fabulós que va fer baixar el volum de targetes de manera alarmant i clar, positiu. positiu.

Taula dolça Candelera 163a

Primer dia amb taula dins aparador doncs l'amenaça de pluja feia por. Ala dreta de la taula

Taula dolça Candelera 163a aparador

Centre taula. ja a la porta de la botiga i sota els tendals que l’amenaça de pluja no marxava i dins l’aparador no cridava l’atenció.

Taula dolça Candelera 14 porta

Ala dreta taula a la porta

Taula dolça Candelera 14 porta

Taula petita a la porta.

Taula dolça Candelera 14 porta

Taula al carrer, amb llum natural d’un sol meravellós.

Taula Fira Candelera 163a

I poder promocionar-me, com cal, vaig fer-me targetes:, unes quantes i m’he quedat només amb 1, la de mostra, je.. Les que vaig acabar diumenge a mitja tarda, així que l’exposició es podría dir que va ser tot un èxit.

Targetes Gotetes de sucre

Ara anem als detalls dolços.

Per començar, vaig fer un pastis inspirat en el cartell de la fira d'enguany.. La veritat es que fa goig, oi?.

 Pastís Candelera 163a Pastís Candelera 163a

Pastís Candelera 163a

Pastís Candelera 163a

També vaig fer:

Pastís Gotetes de sucre petit (gotetes)

Pastís Gotetes de sucre

Cupcakes Gotetes de sucre

Cupcakes Gotetes de sucre

Cakepops Gotetes de sucre

Cakepops Gotetes de sucre

I vaig aprofitar dos pastissos que ja tenia fets per arrodonir la taula, no podien faltar:

El pastís de Gotetes de sucre

Primer pastís: Tigger

I direu, (o poder no), que tal va anar?? Doncs força bé. o al menys això crec, doncs com he dit una mica mes a d’alt, vaig fer net de targetes..

Hi havia qui mirava i jo podia intervenir per ajudar en dubtes i fer entrega de la targeta o qui bé miraven i agafaven targeta de manera autònoma.

Crec que el millor de l'estada a la fira es poder oferir una feina que m’agrada i que a molta gent li cridava l’atenció. VA ser com una mena d’explosió de positivisme, per mi a sigut molt maco, m’ha vingut bé per fer girar la truita i començar a deixar enrere tot lo patit el darrer any i he reiniciat relacions, si, amb molt entusiasme, amb clients de sempre de diverses poblacions.

Estar exposada al carrer amb Gotetes de sucre ha sigut un abans i un després en tots els sentits.

Resumint, m'ho he passat molt bé promocionant-me, he pogut treure de mi grans somriures, que falta em feia. Això si, esgotada!, molt esgotada Però molt il·lusionada.

Les frases que mes vaig sentir de la gent que s'apropava a la taula van ser:

  • Mira, mira …
  • Ostres, has vist??
  • Això és art!
  • Son de plastilina?

I la que mes vaig escoltar entre totes va ser:

  • Però son de plàstic o de veritat?

De fet vaig acabar per dir a molta gent que venia amb cara expectant que eren de veritat abans que preguntessin i em deien, si? ala, no son de plàstic!.

Bé, fins aquí arriba, que llarg oi? i això que al final he reduït!

Fins aviat!

2 comentaris :

  1. Jejeje, jo vaig agafar la tarjeta diumenge al matiz i quan vaig arribar a casa vaig buscar el teu treball i m'ha encantat! Així que tens una nova seguidora! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. Si necessites re, ja saps on estic.

      Una abrasada.

      Lídia

      Elimina